What Will You Do?

Welcome.... Please Introduce Yourself To The Rest Of The Members And Dont Be Afraid To Share Your Ideas Our 2 Admins... Mostly Me Tho Ily Cassie Lol Will Look Over Every Single Response... Have A New Idea As A Catergory? Share... Under Construction
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 The dangers of ramen

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3  Next
AuthorMessage
Animusnocte

avatar

Number of posts : 143
Age : 108
Location.. : Some shadowy place...like your room >.>
Registration date : 2009-03-07

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 6:51 pm

I am officially gonna go cry in a corner now....
Back to top Go down
View user profile
BlackKitty1626

avatar

Number of posts : 140
Age : 35
Location.. : Under your bed
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 6:52 pm

NOO dont cry. member if u cry i cry. and u dont want me to cry, do you? Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
Reithio

avatar

Number of posts : 102
Age : 26
Location.. : In a hole somewhere in Africa
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 6:53 pm

Just try not to get any more "battle scars"
Back to top Go down
View user profile
BlackKitty1626

avatar

Number of posts : 140
Age : 35
Location.. : Under your bed
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 6:55 pm

haha cherry
Back to top Go down
View user profile
Animusnocte

avatar

Number of posts : 143
Age : 108
Location.. : Some shadowy place...like your room >.>
Registration date : 2009-03-07

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 6:55 pm

That was only starting it off....i have actual scars i could mention....like the ones from when i slid 4 feet on a paved sidewalk and tore up my right side lol
Back to top Go down
View user profile
BlackKitty1626

avatar

Number of posts : 140
Age : 35
Location.. : Under your bed
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 6:57 pm

shit! that mustve hurt. u poor thing Neutral
Back to top Go down
View user profile
Reithio

avatar

Number of posts : 102
Age : 26
Location.. : In a hole somewhere in Africa
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 6:57 pm

Ouch! That must have sucked. I flipped on a bike and had it land on me. Got a picture of it from soccer too.
Back to top Go down
View user profile
BlackKitty1626

avatar

Number of posts : 140
Age : 35
Location.. : Under your bed
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 6:58 pm

Years ago i fell out of a 7 ft tree house and a nail cut open my leg. an dthe best part! I Didnt cry haha
Back to top Go down
View user profile
XkillacookieX

avatar

Number of posts : 26
Age : 26
Location.. : wouldn't you like to know
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 6:58 pm

yeah that was the worst. he came into marine all torn up. i laughed bc he tripped and slid. bc he was "off balance" that day. lol which i consider bovine fecal matter. he is just trying to cover up that he DOES trip over just air.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mentalcookie
Animusnocte

avatar

Number of posts : 143
Age : 108
Location.. : Some shadowy place...like your room >.>
Registration date : 2009-03-07

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 7:00 pm

Haha, i've had some worse....and i've flipped a bike too, i think that is why my chest is caved in...(i landed straight on the end of the handlebar)
And you're such a trooper Kitty Laughing


i never said i was off balance, the wind blew my outrageously large pantleg in front of my other foot and you know it! lol
Back to top Go down
View user profile
BlackKitty1626

avatar

Number of posts : 140
Age : 35
Location.. : Under your bed
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 7:01 pm

haha so thats why? an dyeah ik! im so proud of myself cheers
Back to top Go down
View user profile
XkillacookieX

avatar

Number of posts : 26
Age : 26
Location.. : wouldn't you like to know
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 7:04 pm

yeah okay night. whatever you say. haha yeah i know those pants took one for the team that day. haha parachute pants is what they are.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mentalcookie
Animusnocte

avatar

Number of posts : 143
Age : 108
Location.. : Some shadowy place...like your room >.>
Registration date : 2009-03-07

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 7:05 pm

And yet i still wore them! (though i can't find them now) and i love how i was just gonna stay in class but mr Jarret made me go to the nurse cuz i was dripping blood lol
Back to top Go down
View user profile
XkillacookieX

avatar

Number of posts : 26
Age : 26
Location.. : wouldn't you like to know
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 7:08 pm

aww thats sad. FIND THOSE PANTS!!! haha yeah you would of just started gettin to work that day. mr jarret was only lookin out for what was best for you. he didnt want those cuts to get infected and what not, bc of the dirt and cement that prolly got in em.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mentalcookie
Animusnocte

avatar

Number of posts : 143
Age : 108
Location.. : Some shadowy place...like your room >.>
Registration date : 2009-03-07

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 7:09 pm

I thought he just didn't want me to bleed on people's models lol
Back to top Go down
View user profile
BlackKitty1626

avatar

Number of posts : 140
Age : 35
Location.. : Under your bed
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 7:10 pm

ya cuz teachers are just tht heartless
Back to top Go down
View user profile
Animusnocte

avatar

Number of posts : 143
Age : 108
Location.. : Some shadowy place...like your room >.>
Registration date : 2009-03-07

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 7:12 pm

Yep...well, 'cept mr J
Back to top Go down
View user profile
BlackKitty1626

avatar

Number of posts : 140
Age : 35
Location.. : Under your bed
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 7:13 pm

idk who he actually is
Back to top Go down
View user profile
XkillacookieX

avatar

Number of posts : 26
Age : 26
Location.. : wouldn't you like to know
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 7:13 pm

that could be it too. bc i would be pissed if you blead on my half model bc i worked extremely hard on that and its about the only thing i ever made that is worth hanging up on the wall..wait thats a lie but oh well, you get what i mean.
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/mentalcookie
Animusnocte

avatar

Number of posts : 143
Age : 108
Location.. : Some shadowy place...like your room >.>
Registration date : 2009-03-07

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 7:28 pm

Haha, and Mr J is the marine tech teacher
Back to top Go down
View user profile
BlackKitty1626

avatar

Number of posts : 140
Age : 35
Location.. : Under your bed
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 7:29 pm

then thts y i dont know him
Back to top Go down
View user profile
Reithio

avatar

Number of posts : 102
Age : 26
Location.. : In a hole somewhere in Africa
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 7:30 pm

I figured it out myself (I is smart)
Back to top Go down
View user profile
BlackKitty1626

avatar

Number of posts : 140
Age : 35
Location.. : Under your bed
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 7:45 pm

pshhhhttt
Back to top Go down
View user profile
Midnight Sun

avatar

Number of posts : 28
Age : 25
Registration date : 2009-03-08

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Sun Mar 08, 2009 8:33 pm

D:<
Back to top Go down
View user profile
ILoveCassieASuperLot
Admin
avatar

Number of posts : 137
Age : 28
Location.. : Outside Your House
Registration date : 2009-03-07

PostSubject: Re: The dangers of ramen   Mon Mar 09, 2009 5:16 pm

Wow... I love all these one symbol chats.... Stop wasting peoples time.... say something worth saying PLEASE!!! Dont break the silence if you have nothing good to say...

_________________
I Love Cassie ALOT!!!
Back to top Go down
View user profile http://wouldyou.darkbb.com
Sponsored content




PostSubject: Re: The dangers of ramen   

Back to top Go down
 
The dangers of ramen
Back to top 
Page 2 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
What Will You Do? :: Chitchat :: So Today...-
Jump to: